Într-o epocă a biletelor false și a site-urilor frauduloase de revânzare, autenticitatea este rege. Ceea ce diferențiază Ticombo de un broker de bilete obișnuit este că susține fiecare tranzacție până în ziua meciului, când cumpărătorul scanează pentru prima dată biletul. Ticombo realizează un proces complet de verificare, iar fiecare bilet pus în vânzare trebuie să vină cu „dovada proprietății”. Ceea ce duce lucrurile mai departe este faptul că agenții independenți nu numai că validează afirmațiile vânzătorului, dar vin ulterior pentru a verifica codurile de bare și alocările locurilor ca fiind legitime. Practic, fiecare parte a acestei tranzacții este supravegheată.
În cazul amânării sau anulării unui eveniment, cumpărătorul este acoperit în totalitate. Chiar dacă biletul în sine se dovedește a fi fals, se va emite o rambursare integrală. Liniștea sufletească în această lume contribuie mult la întărirea genului de experiență a fanilor care ar trebui să te entuziasmeze pentru ziua meciului și pentru ceea ce urmează.
Stadionul Ullevaal este cel mai bun dintre toate stadioanele norvegiene de fotbal. Acesta combină o modernitate fermecătoare cu un sit istoric rezonant pe care foarte puțini fani din era contemporană de dezvoltare a Norvegiei nu-l pot observa sau comenta. Acesta oferă fanilor o vedere captivantă de 360 de grade asupra terenului din toate locurile, chiar și cele mai îndepărtate de acțiune, și caracteristici de accesibilitate pentru a permite persoanelor cu dizabilități să urmărească jocul din orice unghi. Secțiunea de Nord a stadionului este ideală pentru familii. Oferă o atmosferă senină și este echipată cu facilități foarte prietenoase cu copiii. Fiecare categorie de bilete este marcată clar pe platforma de ticketing Ticombo, facilitând adaptarea experienței la orice buget, proximitate dorită sau preferință personală. Fiecare bilet emis de Ticombo este garantat a fi autentic. Și dacă există o problemă din orice motiv, există o persoană de la asistența clienților Ticombo gata să ajute în nouă limbi diferite.
Întreaga rută de acces către Ullevaal, fie din comunitățile suburbane, fie din Oslo în sine, este directă, ușoară și fără stres. Același lucru se poate spune și despre parcarea subterană cu 1.200 de locuri, pe mai multe niveluri, disponibilă pentru utilizare. Auditorii independenți verifică detaliile listate pe Ticombo cu baza de date de ticketing a Federației Norvegiene de Fotbal. Aceștia verifică alocarea locurilor, perioada de valabilitate și prețul biletului. Dacă există orice indiciu de problemă, listarea este eliminată sau vânzătorului i se interzice participarea ulterioară. Și depășind orice asigurator intern, baza de date a Asociației este, de asemenea, certificată ISO, verificând controalele sale de securitate la același standard ca orice procesator de plăți securizat.
Cel mai important artificiu de securitate al platformei este că biletele sunt trimise fie prin livrare electronică, fie prin poștă fizică. Deoarece devierile de la aceste două metode sunt cele mai greu de realizat, patronii care aud de această opțiune se gândesc uneori la ce s-a întâmplat cu prețurile biletelor, precum și la cine intră fără să plătească.
Momentul potrivit este vital pentru fanii care doresc să își asigure bilete pentru a vedea echipa națională a Norvegiei jucând. În special atunci când echipa se confruntă cu adversari de mare calibru, cum ar fi Germania.
Cei care acționează prompt, fie în timpul perioadei exclusive de pre-vânzare, fie imediat după ce meciurile intră pe piața publică, au cele mai bune șanse de a achiziționa bilete. Elita clasei de elită a biletelor acționează rapid, iar următoarea clasă de bilete, cuprinzând o bază de fani mai largă și mai numeroasă, cumpără ceea ce a mai rămas. Ambele o fac pentru că, prea des, se bucură de genul de locuri care sunt cel mai bine văzute și împărtășite din genul de secțiuni cu prețuri etapizate care sunt adesea disponibile. De la bilete de nivel inferior, din prima categorie, la bilete de lux, din categoria executive box, în spectrul de prețuri de 50-300 de euro, veți auzi întotdeauna două lucruri: biletele sunt ușor de obținut și asta se datorează faptului că sunt puține meciuri de văzut.
Cea mai recentă narațiune despre drumul Norvegiei către Cupa Mondială din 2026 este că se află într-o poziție bună pentru a ajunge acolo când încep calificările din 2025. Oportunitatea se datorează unui motiv: dubla atacantului Erling Haaland într-un recent meci amical împotriva Finlandei. Golurile lui Haaland au câștigat meciul pentru echipă. Rolul lui Haaland acum este de far al atacului echipei. Farul simbolizează calea de urmat în majoritatea meciurilor. În primele calificări care contează pentru accederea la Cupa Mondială din 2026, Haaland și-a asumat rolul de a transmite semnalul farului echipei naționale a Norvegiei în maniera unui vânător sau, poate, a unui jucător de tenis care lovește multe ași. Flexibilitatea tactică a echipei naționale masculine a Norvegiei se reflectă în multe dimensiuni. Un exemplu deosebit de frapant poate fi observat în fazele fixe, care, până acum, au produs o creștere cu 25% a numărului de șanse de gol în comparație cu anii precedenți – o dovadă a muncii pe care a depus-o staff-ul tehnic și a faptului că totul despre echipă, în opinia mea, pare mult mai organizat și mai bine gândit.
Echipa națională a Norvegiei a lansat un nou și ademenitor „program de implicare a fanilor”. Ce înseamnă acest lucru în practică este că orice fan care cumpără un bilet pentru a urmări un meci acasă va avea, de asemenea, acces la conținut unic, din culise, al echipei, va putea participa la sesiuni live de întrebări și răspunsuri cu jucătorii înșiși și va fi primul în rând când vine vorba de cumpărarea de bilete suplimentare la orice viitoare meciuri acasă. Nu este nevoie să aderați la Federația Norvegiană de Fotbal pentru a cumpăra bilete pentru echipa națională. Oricine le poate cumpăra, direct și fără impedimente, prin confortul Ticombo, o piață online pentru fani care oferă un nivel de securitate și protecție a cumpărătorului similar cu ceea ce s-ar putea aștepta de la servicii precum Ticketmaster.